Latin music logolatin music
editorialΒιογραφικόΝέαΜουσικήΠρόσωπαΙστορίαmediaPhoto GalleryForum
Ημερομηνία: 22/5/2017
latinmusic category

Καλορίζικο ! 

 

Το latinmusic.gr  γεννήθηκε μέσα σ΄ένα μπάρ, πάνω απο ένα ποτήρι Havana Club, ένα βράδι μιας Κυριακής με καύσωνα στα τέλη Ιουλίου απο αυτές που τα αδέσποτα δέν βρίσκουνε ψυχή στον δρόμο να γαβγίσουν, καθώς ρώτησα , σχεδόν φωνάζοντας πάνω απ΄την salsa των ηχείων, τον συνομιλητή μου Γιώργο Δρακάκη (που , στον Θεό σας, έπινε κόκκινο κρασί) τί δουλειά κάνει κι εκείνος απάντησε : «Web designer . Φτιάχνω sites» . Εκεί και τότε θεώρησα πώς ο χωροχρόνος είχε μόλις καμπυλώσει , δεδομένου όμως πώς και το Havana Club έχει παρόμοιες ιδιότητες, παρήγγειλα άλλο ένα και ξαναρώτησα : «Δηλαδή αν θέλω να φτιάξω ένα site, μπορείς να το αναλάβεις ;» . Απάντησε «κι έχεις αργήσει ήδη να το κάνεις», το οποίο εξέλαβα ως «ναί» και δώσαμε τα χέρια, τα οποία δέν έπαιρνε κανείς, οπότε αναγκαστικά τα κουνήσαμε μεταξύ μας . Ετσι άρχισαν όλα , αν και το περιστατικό με τα χέρια στην πραγματικότητα δέν συνέβη, ούτε τ’ αδέσποτα αντιμετώπισαν πραγματική έλλειψη απο λινά μπατζάκια (ένεκα το θέρος) να δαγκώσουν, κατά τα άλλα όμως η περιγραφή είναι σχετικά ακριβής : Το latinmusic.gr εκκίνησε , μέσα στην ζέστη και την υγρασία που κλιματικώς του αρμόζει, εκείνη τη νύχτα .

 Πάντως , την ιδέα της γραπτής ενασχόλησης με την ιστορία της λατινοαμερικάνικης μουσικής την γυρόφερνα πολύ καιρό τώρα. Απ΄τα πρώτα μονοστηλάκια επί του θέματος που έγραψα στον «Ταχυδρόμο» το 1990 κι αργότερα, τα μεγαλύτερα άρθρα που ακολούθησαν στο Δίφωνο, το Ηχος & Hi Fi κι έτερα τινα περιοδικά ως την ιδέα της συγγραφής ενός ολόκληρου βιβλίου, που ξεκίνησα το 1999 κι έκτοτε έχει αγκυροβολήσει στο πρώτο κεφάλαιο – με άλλα λόγια, ο συνδυασμός μιας κάποιας ευχέρειας στην γραφή με την σχεδόν εμμονική συγκέντρωση στοιχείων, βιβλίων , ιστοριών και βέβαια δίσκων , ένιωθα πώς κάπως έπρεπε να εξωτερικευθεί σ΄αυτό που εξακολουθώ να ονειρεύομαι ως την πρώτη συγκροτημένη απόπειρα καταγραφής της λατινοαμερικάνικης μουσικής ιστορίας στην ελληνική γλώσσα . Πού όμως ; Στα περιοδικά ; Η διαθέσιμη έκταση σελίδων αιωνίως μικρή και το ενδιαφέρον (απο πλευράς των διευθυντών τους) εξαιρετικά περιορισμένο για δημοσιεύσεις τέτοιου τύπου. Στο ραδιόφωνο ; Χμ . Προσφέρει μεν την δυνατότητα της εξιστόρησης με ηχητική υποστήριξη των λεγομένων , όπερ σημαντικό, όμως ο χρόνος λόγου  παρέχεται με το σταγονόμετρο (ιδίως στο μουσικό ραδιόφωνο) και, κακά τα ψέματα, scripta manent , ήτοι τα γραπτά μένουν , όπως έλεγαν οι Λατίνοι (όχι αυτοί με τις μουστάκες και τις μαράκες , οι άλλοι με τους χιτώνες και τις λεγεώνες, οι αρχαίοι) . Ενα βιβλίο ; Μάλιστα, αλλά πρώτον πού χρόνος να το γράψεις ολόκληρο, δεύτερον αντε να βρείς εκδότη, τρίτον ο χαρακτήρας του είναι κάπως στατικός στον χρόνο : Αφού το γράψεις και το εκδώσεις, πάει – ούτε προσθήκες, ούτε διορθώσεις, ούτε τίποτα, εκτός κι αν βγάλει β’ έκδοση (φέξε μου και γλίστρησα) ή γράψεις δεύτερο (και Νικολό καρτέρει) , αφήστε πού το βιβλίο είναι λιγότερο ευκίνητο απο άποψη δομής , καθώς οφείλει να΄χει ένα συγκεκριμένο θέμα και μια στοιχειωδώς γραμμική αφήγηση .

 
Στον αντίποδα όλων των ανωτέρω, η άτιμη η τεχνολογία προσφέρει σήμερα την εναλλακτική του
site : Σχετικά οικονομικό, αισθητικά ελκυστικό και συν τοις άλλοις, δυνητικώς επισκέψιμο κι αναγνώσιμο απ΄τίς τέσσερις γωνίες του κόσμου, σου δίνει την δυνατότητα να γράψεις όσο θέλεις, για όποιο θέμα θέλεις κι ακόμα, να «σπάσεις» την θεματολογία του σε επι μέρους κατηγορίες, όπου κάθε μία θα εξειδικεύει σ΄ένα αντικείμενο και θ΄αποκτά την δική της εσωτερική της δομή και συνέχεια . Ουσιαστικά, το site (ή τουλάχιστον, το συγκεκριμένο) κινείται περισσότερο στην λογική ενός περιοδικού – με το editorial, το cover story, τις συνεντεύξεις , τα μικρά νέα, τίς επιμέρους στήλες, τις κριτικές, το ρεπορτάζ αγοράς, τις φωτογραφίες , τις τεχνικές σελίδες και τίς (ας πούμε) έρευνες , με την διαφορά πώς α) δέν χρειάζεσαι 100.000 ευρώ κεφάλαιο για να το ξεκινήσεις (όπως σ΄ένα «χάρτινο» περιοδικό) , β) καθώς η ύλη του μπορεί να εμπλουτίζεται αενάως στον ρυθμό που εσύ επιθυμείς ( κι άρα, δέν χρειάζεται ένας δεδομένος όγκος ύλης κάθε μήνα, όπως στα κανονικά περιοδικά), μπορείς να το φέρνεις βόλτα με τις δικές σου συγγραφικές (άρα και οικονομικές) δυνάμεις , και γ) δέν συνιστά επιχείρηση, τουτέστιν δέν κερδίζεις, δέν χάνεις (εντάξει, κάτι ψιλά ) μα ως εκ τούτου, δέν εξαρτάσαι απο τις ανάγκες της αδηφάγας αγοράς , καθώς δέν πουλάς τίποτα ώστε να σε ενδιαφέρει αυστηρά η ανταπόκριση, πέραν βεβαίως της θεμιτής ηθικής ανταμοιβής . Με δυο λόγια, απευθύνεσαι εν γνώσει σου στους λίγους, ίσως ακόμα και στους ελάχιστους (τί προσβολή για τους νόμους της αγοράς !) και παρά ταύτα, το γλεντάς .
 

 Ωστόσο, αν το γλέντι είναι (ή λέμε πώς είναι) συνυφασμένο με την latin κουλτούρα, οι λόγοι που ξεκινά αυτό το site είναι μάλλον σοβαρότεροι . Οσα χρόνια θυμάμαι τον εαυτό μου ν’ ασχολείται με το θέμα, η σοβαρή πληροφόρηση γύρω απο την λατινοαμερικάνικη μουσική και την ιστορία της στην χώρα μας έχει υπάρξει πρακτικά ανύπαρκτη : Πέραν κάποιων ντοκυμαντέρ που κατά καιρούς πρόβαλλε η κρατική τηλεόραση, η latin μουσική κουλτούρα παρέμεινε ένα φάντασμα που αιωρείτο πάνω απο φθηνά κλισέ κι ανιστορικά στερεότυπα, με την αντίληψη περί “latin” (όπως τα ΜΜΕ και το περιβάλλον επιρροής τους το εννοούν) να παλινδρομεί μεταξύ της «μουσικής φαγητού» , της «μουσικής καρναβαλιού» και εκείνου του σχετικά πιο πρόσφατου «εναλλακτικού» μορφώματος που μπλέκει κάτι απο “world music”, Manu Chao, επαναστατική νοσταλγία και τα τίμια μάτια των υπέργηρων (και πλέον, μακαριτών) του Buena Vista Social Club σ’ ένα μουσικό ιδεολόγημα που τελικά αποβαίνει μυθικότερο της παλιάς καλής «μουσικής καρναβαλιού» . Συγχρόνως, όλα αυτά τα χρόνια οι πάσης φύσεως έμποροι (καλλιτέχνες, εταιρείες, ραδιόφωνα, διοργανωτές συναυλιών) δέν παρέλειψαν να λαφυραγωγήσουν άγρια την latin μουσική πρός ίδιον όφελος και γενική ζημιά, καθώς εν τέλει στο ευρύ κοινό ουδέποτε δόθηκε η ευκαιρία (και πολύ λιγότερο το υλικό) για ν΄αντιμετωπίσει την λατινοαμερικάνικη μουσική ως αυτό που πραγματικά είναι : Ο ένας απο τους δύο σημαντικότερος πόλους (μαζί με την μαύρη αμερικάνικη μουσική) της διαμόρφωσης του παγκόσμιου ήχου κατά τον 20ο αιώνα . Κι όμως, μέχρι σήμερα η αληθινή ιστορία (και πολύ περισσότερο, οι πραγματικοί πρωταγωνιστές) αυτής της τεράστιας σε σημασία κι αντίκτυπο μουσικής κουλτούρας όχι μόνο συνιστούν πεδία απόλυτης γνωστικής αφασίας στην χώρα μας, αλλά εξακολουθούν ν΄αντιμετωπίζονται μ΄όσα αυτή η ογκώδης άγνοια επιτάσσει : Απόρριψη (όταν το «προϊόν» δέ μοιάζει να υπόσχεται άμεσο κέρδος) κι απαξίωση («έλα μωρέ, ποιόν ενδιαφέρουν αυτά τα πράγματα ;») , με αποτέλεσμα οι όποιοι Pink Martini (που όντως παίζουν μουσική φαγητού) κι ο όποιος Manu Chao (που χαίρει ενός αποτελεσματικότατου «ιδεολογικού» μάρκετινγκ) να ανάγονται σε μεσσιανικές ψευδο – latin φιγούρες , την στιγμή που ο Alfredo de la Fe , ένας αληθινός ήρωας της αληθινής latin ιστορίας , έρχεται στην Ελλάδα και δέν βρίσκεται ένας (1) δημοσιογράφος να του κάνει μια συνέντευξη κι ούτε ένα (1) έντυπο να του αφιερώσει πάνω απο μια παράγραφο , συνήθως στριμωγμένη ανάμεσα σε αναγγελίες για την εμφάνιση του επόμενου μικρομεσαίου DJ και «προτάσεις εξόδου» μεταξύ ρεμπετάδικων και τοπικών ροκ γκρούπ, αν τυχόν το live του πέφτει Παρασκευοσάββατο .

 

 Η δική μου εμπλοκή ( κι ίσως, μωροφιλοδοξία) ξεκινά από μια αρχή που ακολουθώ με τυφλή προσήλωση : «Τίποτα δέν θα αλλάξει αν δέν κάνεις εσύ ό,τι μπορείς για ν΄αλλάξει» . Δέν έχει νόημα να γκρινιάζεις για μια κατάσταση, αν πρώτα δέν φάς τα μούτρα σου προσπαθώντας να την βελτιώσεις . Φυσικά, δεν τρέφω την ασυγχώρητη ψευδαίσθηση πώς ένα site , κατά το μάλλον περιθωριακού ενδιαφέροντος και βεληνεκούς , μπορεί ν΄αλλάξει τίποτα για το οποίο αξίζει να μιλάμε – προσφέρει όμως κάτι αφ΄εαυτού σημαντικό : Την εναλλακτική , σ’ όσους , λίγους ή πολλούς, την επιλέξουν . Αν προηγουμένως η εναλλακτική δέν υπήρχε και τώρα πια υπάρχει, μπορώ να πώ ότι ο σκοπός του latinmusic.gr εκπληρώνεται σχεδόν απόλυτα .

   Ο τρόπος πραγματοποίησης αυτής της εναλλακτικής που, μέσω του latinmusic.gr  έχω επιλέξει, είναι η συγγραφή και δημοσίευση κειμένων πάνω σε διάφορες πλευρές της λατινοαμερικάνικης μουσικής πραγματικότητας, στον βαθμό ποιότητας (και θεματικής ποικιλίας) που οι γνώσεις, το υλικό, η βιβλιογραφία κι οι ατομικές μου ικανότητες μου επιτρέπουν. Καλώς ή κακώς, το latinmusic.gr είναι ένα προσωπικό site κι άρα , αναγκαστικά θα απηχεί τα δικά μου μουσικά ενδιαφέροντα , τις εμπειρίες και τις απόψεις πάνω στη λατινοαμερικάνικη μουσική, επικεντρώνοντας περισσότερο σε είδη και πολιτισμικά γνωρίσματα που μου είναι πιο οικεία κι αντιστοίχως, δίνοντας μικρότερη ή καθόλου προσοχή σε μουσικά ιδιώματα για τα οποία ομολογώ ευθέως ανεπάρκεια ή άγνοια . Νομίζω πώς αυτή η στάση είναι και η πιό τίμια.

 

   Το αντικείμενο του latinmusic.gr είναι, βεβαίως, η λατινοαμερικάνικη μουσική . Απο εκεί και πέρα, η προσέγγιση μου σ΄αυτό το κυκλώπειων διαστάσεων αντικείμενο θα πατάει σε πέντε στέρεα θεμέλια : α) την ελεγμένη και έγκυρη πληροφορία , β) την διαρκή επαφή με μια πολύ καλή βιβλιογραφία , γ) την έμφαση στην ιστορία και την ιστορικότητα ειδών, έργων και καλλιτεχνών, δ) το ενδιαφέρον για τις κοινωνίες και τίς κουλτούρες που παράγουν τη μουσική   ε) την κριτική αποτίμηση , την εξαγωγή συμπερασμάτων και, επαγωγικώς, την άποψη πάνω στα θέματα που αποτελούν σημείο αναφοράς (και λόγο ύπαρξης) του site . Μας ενδιαφέρει το «τί», μας ενδιαφέρει το «πώς», μας ενδιαφέρει το «γιατί» και μας κόφτει το «διότι», καθώς σ’ ένα προσωπικό site (και σε κάθε σύνολο απο λέξεις που παίρνει σχήμα απο στοιχειωδώς ελεύθερη σκέψη) ο υποκειμενισμός είναι   όχι μόνο δεδομένος, αλλά ζητούμενος . Ωστόσο, η όποια κριτική δέν είναι αυτοσκοπός του καταστήματος : Κινητήρια δύναμη του latinmusic.gr είναι (σας βεβαιώ) η εκπομπή πληροφορίας, ιστορίας και γνώσης γύρω απο τη λατινοαμερικάνικη μουσική – μιας γνώσης που ούτε εφηύρα, ούτε είμαι , βεβαίως , ο αποκλειστικός κάτοχος . Απλώς την συγκέντρωσα σύν τω χρόνω , απ΄όσους (πολύ αξιότερους απο εμένα) την πρωτοέβαλαν στο χαρτί, το φίλμ ή το βινύλιο κι ελόγου μου βάζω τα δυνατά μου να την κάνω πιο προσβάσιμη, ενδεχομένως με μικρές σχολιαστικές προσθήκες που η κάποια εμπειρία αλλά κι η δημοσιογραφική ιδιότητα νομίζω πώς μου επιτρέπουν . Είθε να το πετύχω - ούτως ή άλλως, εσείς θα το κρίνετε .

 
Κάτι ακόμα : Το latinmusic.gr είναι ένα site με τον χαρακτήρα και το περιεχόμενο που μόλις περιέγραψα . Τουτέστιν, δέν πρόκειται να περιλάβει στην ύλη του θέματα που αφορούν εκδηλώσεις, χορευτικές βραδιές, δραστηριότητες συλλόγων, πάρτυ, σχολές χορού ή τη νυχτερινή κίνηση περί το latin στην Αθήνα , όχι γιατί τα ανωτέρω είναι εντελώς ξένα προς την θεματολογία αυτού του site , αλλά γιατί απλούστατα, υπάρχουν ήδη δύο πολύ αξιόλογα και δραστήρια sites (www.latin.gr και www.latinhellas.gr ) τα οποία καλύπτουν επαρκέστατα το συγκεκριμένο πεδίο και δεν υφίσταται κανένας λόγος να υπάρξει και τρίτο . Επομένως, οι ενδιαφερόμενοι (επισκέπτες ή διοργανωτές εκδηλώσεων ) είναι πρέπον να απευθύνονται στα προαναφερθέντα sites , μια και το latinmusic.gr δέν θα τους ικανοποιεί ως προς αυτό . Η μόνη περίπτωση ενασχόλησης με την συγκεκριμένη τρέχουσα επικαιρότητα είναι η έλευση κάποιου σημαντικού καλλιτέχνη της latin μουσικής στην Ελλάδα και τότε, βεβαίως και δικαιωματικώς, το site θα γράψει γι΄αυτόν στην έκταση που το ειδικό του βάρος υπαγορεύει.
 

Τούτων λεχθέντων, το latinmusic.gr είναι ένας δικτυακός τόπος που απευθύνεται, ψυχή τε και σώματι , στον αναγνώστη . Τα κείμενα, όπως θα διαπιστώσετε, είναι μπόλικα, λεπτομερή, ανοικονόμητα και εξαντλητικά – ήτοι, όρεξη να΄χετε να διαβάζετε . Παρ΄ότι το site είναι ακόμα υπό κατασκευή (ή μάλλον, υπό συγγραφή) , έχετε ήδη διαθέσιμα τα πρώτα δείγματα γραφής , μεταφορικώς και κυριολεκτικώς , κι ελπίζω πώς μέσα στους επόμενους μήνες όλες οι κατηγορίες και υποκατηγορίες θα έχουν «κατοικηθεί» απο τα αντίστοιχα κείμενα, που θα ολοκληρώσουν την πρώτη επίσημη έκδοση του latinmusic.gr . Κατόπιν, κείμενα και άρθρα θα προστίθενται σε τακτά διαστήματα, ενώ τα παλαιότερα θα αποθηκεύονται στο αρχείο του site , ούτως ώστε να μπορεί κανείς ν΄ανατρέχει σ΄αυτά κατά βούληση .

 

     Ιδού λοιπόν το latinmusic.gr . Τί το κάνετε ; Αφού το βγάλετε απο το κουτί, το βάλετε στην πρίζα και το ανοίξετε, οι βασικές του λειτουργίες είναι οι εξής :

 

Editorial: Η κατ΄εξοχήν στήλη άποψης του site, αντλώντας θέματα και σχολιάζοντας ζητήματα απ΄την ευρύτερη δεξαμενή της λατινοαμερικάνικης μουσικής πραγματικότητας, τόσο εκτός όσο κι εντός των συνόρων .

Βιογραφία : Ο,τι ακριβώς λέει ο τίτλος – ένα σχετικά λεπτομερές βιογραφικό μου ώστε να ξέρετε με τι σόι άνθρωπο (ή κουμάσι, αναλόγως της οπτικής σας) έχετε να κάνετε .

CD του μήνα : Η επιλογή του site απ΄ό,τι φέρνει η τρέχουσα δισκογραφία .

Νέες κυκλοφορίες : Κριτική, διθύραμβοι και ανηλεές θάψιμο για τα προϊόντα της μούσας μερικών και της δισκογραφικής βιομηχανίας των υπολοίπων .

Επικαιρότητα : Μουσικά νέα , ρυθμικές ειδήσεις, εμφανίσεις latin καλλιτεχνών στην Ελλάδα και εκλεκτικά στιγμιότυπα απ’ όσα συμβαίνουν στη λατινοαμερικάνικη μουσική ΤΩΡΑ !

Το CDplayer μας : Χωρίς κανένα χρονικό ή στυλιστικό ειρμό, απλά και μόνο τα άλμπουμς που σε μια δεδομένη περίοδο μπαινοβγαίνουν στο στέρεο του latinmusic.gr , για λόγους που θα εξηγούνται εν τάχει .

Είδος μουσικής : Η κατά το δυνατόν ολοκληρωμένη εξιστόρηση της ρίζας, του παρελθόντος, της εξέλιξης, της σημασίας και των βασικών πρωταγωνιστών ενός εκάστου μουσικού είδους της latin οικογένειας .

Το latin εκ των έσω : Ζητήματα ύφους, εκτέλεσης, ενορχήστρωσης, δομής και εσωτερικής λειτουργίας των latin μουσικών ειδών , στην πιο «τεχνική» απο τίς κατηγορίες του latinmusic.gr .

Γλωσσάριο : Οι πιο συνηθισμένοι όροι κι οι βασικές λέξεις – κλειδιά που θ΄απαντήσετε να περιφέρονται στην latin μουσική διάλεκτο .

Στίχοι τραγουδιών : Ακριβώς αυτό – μεταφρασμένοι στίχοι τραγουδιών απο διάφορα στύλ και είδη, ώστε ν΄αποκτήσετε ίδια άποψη για την , εν πολλοίς άγνωστη, latin στιχουργία .

Προφίλ καλλιτέχνη : Αφιερωμένο κάθε φορά σ΄έναν σπουδαίο καλλιτέχνη (ή γκρούπ) , με την ιστορία του όχι μόνο να ξεδιπλώνεται καταλεπτώς αλλά και να επεξηγείται κι αποτιμάται βάσει της σημασίας του έργου και της προσωπικότητας του στον λατινοαμερικάνικο χωροχρόνο .

Συνεντεύξεις : Ερωτήσεις απο το latinmusic.gr και απαντήσεις απο τους αληθινά μεγάλους της latin τέχνης πάνω στην ζωή και την καριέρα τους, τη μουσική και κάθε γνώμη τους γι΄αυτή .

Δίσκος αναφοράς : Περιγραφή, τοποθέτηση στο ιστορικό πλαίσιο κι ακολούθως, εξαντλητική ανάλυση των άλμπουμς που μετά την έκδοση τους το latin δέν ήταν ποτέ πιά το ίδιο .

Προφίλ χώρας : Η γνωριμία με τον μουσικό πλούτο των χωρών της Λατινικής Αμερικής, μέσα απο την καταγραφή της ιστορίας, της πολιτιστικής σύστασης και, φυσικά, των μουσικών ειδών τους .

Ρίζες και κουλτούρα : Τα πρωταρχικά συστατικά στοιχεία και το πολιτισμικό υπόβαθρο που γέννησε τις latin μουσικές .

Latin ιστορίες : Μικρά , παράξενα , απίθανα κι ανεκδοτολογικά ιστορικά παραλειπόμενα απ΄τη latin μουσική και τους πρωταγωνιστές της .

Δισκογραφία : Η βασική προτεινόμενη δισκοθήκη απ΄τα κυριώτερα είδη και τους σημαντικότερους εκπρόσωπους, προς πάντα ενδιαφερόμενο .

Βιβλίο : Κριτική παρουσίαση σημαντικών βιβλίων που καταγράφουν (κι εμπλουτίζουν) το latin ως γνωστικό πεδίο κι αντικείμενο.

Οθόνη : Το latin για τα μάτια σας μόνο , μέσα απο ντοκυμαντέρ, fiction , τεχνικά κι εκπαιδευτικά DVD, βίντεο και φίλμ πάσης φύσεως .

Βιβλιογραφία : Τα βιβλία πρώτης ανάγκης για τον λατινόφιλο με αναγνωστικές ανησυχίες .

Photo Gallery : Η απαραίτητη γκαλερί του site , άλλως η πινακοθήκη μιας ζωής όπως την συνέλαβε ο φακός και , ευτυχώς ή δυστυχώς, την καθόρισε το latin .

Forum : Το δικό σας γήπεδο ! Γράψτε, κρίνετε, ρωτήστε , επικοινωνήστε και γίνετε μέρος (και μέλος) της παρέας που θα συζητά περί το latin μέσω του latinmusic.gr .

 

   Ούτως έχει, λοιπόν, το latinmusic.gr . Ανοίξαμε και σας περιμένουμε – κι ελπίζω ειλικρινά το αποτέλεσμα να περιποιεί στη μουσική που λατρεύουμε την τιμή που της αξίζει . Hasta pronto…

 
Βασίλης Σταματίου .

Υ.Γ. : Τίς  τελευταίες μέρες της προεργασίας, το site στήθηκε ακούγοντας τα άλμπουμς : "Top Secrets" (Willie Colon), "La Fiesta" (Luis Mario Ochoa), "Rumbo A La Rumba" (Glenn Monroig) και "La Muneca De Chocolate" (Lucy Fabery) . Δισκάρες !
Πρόσφατα άρθρα
1. Editorial : ένας χρόνος latinmusic.gr (ένας σύντομος απολογισμός...)
διαβάστε το...


Γίνετε μέλος σήμερα!

Τελευταίες προσθήκες
1. Η Ιστορία της Μουσικής στην Κούβα, μέρος 1ο : από την Αποικία ως το Son.
διαβάστε το...
2. Στίχοι τραγουδιού : "COMO LA QUERIA" (Raul Marrero)
διαβάστε το...
3. Η latin εκπομπή επιστρέφει στον Kosmos 93.6!
διαβάστε το...
4. Carlos "Patato" Valdes, 1926-2007 : στη μνήμη ενός μεγάλου
διαβάστε το...
5. "Η Salsa ορχήστρα πρέπει να φτάνει τη μουσική σε οργασμικό επίπεδο" (JIMMY DELGADO)
διαβάστε το...
6. "Λοιπόν, Ας Μιλήσουμε Γιά Μουσική" : ένα άρθρο του Gabriel Garcia Marquez.
διαβάστε το...
7. Το CD player του latinmusic.gr : Καλοκαίρι 2007.
διαβάστε το...
8. "Αυλαία" γιά τον τραγουδιστή Tito Gomez.
διαβάστε το...
9. Λάτιν ιστορίες : Η ζωή εν barrio δια στόματος Frankie Vazquez.
διαβάστε το...
10. Στίχοι τραγουδιού : "AHORA ME DA PENA" (Henry Fiol)
διαβάστε το...
Νέες Κυκλοφορίες
Διάφοροι καλλιτέχνες - "BACHATA ROJA"
Αναλυτικά
SON DE TIKIZIA - "PA' LOS PIES"
Αναλυτικά
GILBERTO "PULPO" COLON - "HOT BREAD"
Αναλυτικά
MARC ANTHONY - "El Cantante"
Αναλυτικά
PIBO MARQUEZ & DESCARGA CRIOLLA - "Homenaje A Los Reyes De La Salsa"
Αναλυτικά
Το CD του μήνα
CD of the month
παρουσίαση

Latin chat now!

Φιλικά sites

world music
sofrito
rithmolatino
latin hellas
America Latina

Design & development Lollypop |::| © 2006 Basilio Stamatiou + Latin music & Latin culture
GR EN